para BLOGGERIANs

inilah AKU !!

My photo
Assalamualaikum w.b.t kepada semua AKU 'Bloggerians' dan juga kepada sesiapa yg 'melintas' di blog AKU. Keep it short: AKU minat ngan KOREA, Anime, makanan, tonton televisyen, warna UNGU, tido dalam kelas and AKU minat gak snap pix + edit tp bese2 jelah. SEKIAN~

Friday, February 4, 2011

NO MIN WOO......!!!!~

Agak kerap gak AKU update blog AKU skrg nih..haha!! Malam ni mmg AKU da tekad nak update gak !! sebab AKU da fallen in LOVE dgn watak Dr. Park Dong Joo dalam cte My Girlfriend is a Gumiho...!!!!!!!!!!!!


Lebih2 laie, tongah2 mlm nih lah AKU baru tau yg No Min Woo nih sobonar eh salah sorg drp band THE TRAX yg AKU kenal time layan cte Boys Over Flower a.k.a BOF dulu..!!! AKU cari lah OST cte BOF ni pas lyn cte tuh, then group The Trax ni ade gak nyanyi tok OST nye.. tajuk lagu : "Fight The Bad Feeling" by The Trax sendiri..!! Woahhhhhh..!!! AKU x sgka yg No Min Woo ni group tuh..!!!! AKU juz tau salah sorg dr band ni ade b'lakon dlm BOF gak, yg jadi Song Woo Bin.. korg egt laie x yg mne satu?? kalo x egt, tolong REFRESH sndri.. hoho !! time AKU tau bnde nih, AKU rase nak m'jerit se KUAT2 ati AKU...


aaAAAAAAaAAAARrRrRRRRRrrrgggggggggGgGghhhhhHHhHhhhhh..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tapi, AKU ley jerit dalam ati jek coz x psal2 nnt AKU kono ngan my Ibu..hikhik!! Maklum lah tongah malam kn... tapi, mmg seyes weh.. AKU nak sgt jorit kuat2..!!!!!!! Kalo AKU kat "melbourne" time nih.. mmg AKU jerit lah jawabnye, hehe..!! NO MIN WOO..!!!!!!!!!!!! AKU DAH KENAL KAMU LAMA LAH !! Mengapa AKU tidak perasan akan KAMU mase tuh..!!!!!!!! dush3x !!!






No Min Woo

 Tak jelas?? Tak puas?? Tak hensem? Tggggguuuuuu....!!~  haha.. ni baru 1 gmbr.. bwh2 ni nnt AKU penoh kn ngan gmbo2 laen si No Min Woo nih.. AKU nak paste kan profile die dolu.. So, korg ley la kenal ngan die ckit2... 

No Min Woo's Profile :

Real Name: 노민우 (No Minwoo)
Nick Names/Alter Ego: Rose, R, Alice, Hika, Princess, Rose Beet’z, Dr Shals, Nomin, Beansprout, CEPO, Tokkot
Occupation: Actor, Musician/Producer, Model, University Student
Birth Date: May 29th, 1986
Birth Place: South Korea
Sign/Zodiac: Gemini/Tiger
Blood Type: AB
Height: 184cm
Weight: 72kg
Talents: Guitar, Drums, Piano, Acting, Singing, Rapping, Horseback Riding, Modeling, Songwriting, Dancing, Drawing, Martial Arts, Being Fashionable 
;)

Languages: 1st Language: Korean, 2nd Language: Japanese
Music Debut:
2004 with The TRAX
2009 with 24/7

Itu jek info DIA yg AKU dapat amek.. hehe !! Dari profile nih lah yg buat AKU nek meroyan tongah2 malam nih.. ngeeee...!!! Actually, mmbe AKU si Khairun Salwa nih yg promote lagu "Trap" by No Min Woo.. dari situ AKU teros stat fallen wif diz guy !! HE'S TOTALLY SIZZLING HOT !!!! 
Korang2 layan cte My Girlfriend is a Gumiho..?? Coz si No Min Woo ni ade b'lakon dlm cte tuh.. Dia pgg watak doktor haiwan, Dr. Park Dong Joo merangkap dewa zaman dulu kala.. mmg hot, cool and macho HABIS !!!! Seyes lah, kalo korg x jatoh hati kat dia.. Hmmm....!!~ AKU x tau lah nak cakap ape.. 

Bawah ni ade lah gmbar2 No Min Woo yg AKU da google and pilih yg terbaik dalam kalangan terbaik.. TATAP SEPENUH HATI dan HAYATINYA...~



Nilah "Dr.Park Dong Joo" dalam cte Gumiho.

Seterusnya :


Salah satu scene yg AKU suka dlm cte nih.
Kesian kat Dia !!!! wuwuwuwu...~



SENYUM !!!!!!!!!! AKU mmg da jatoh cinta kat Dia !!



Scene ni plak, Dia tekad nak tangkap si Gumiho. Huhu..~



Full face No Min Woo !! HANDSOME + CUTE !!


Pix2 tu sume antara scene2 yg ada dlm cte My Girlfriend is a Gumiho.. AKU sggest korang layan lah cte nih.. TERBAEK !! plus lak, ngan lagu2 OST yg meLETOP !! Fuhhhhhhhhh...!!~
Sore si No Min Woo ni lak, mmg man'Top' abes.. besides, si No Min Woo nih terer gak men alat music macam guitar, drum n so much more.. AKU tgK video Dia maen drum tok lagu "Heartbeat" by 2PM.. perrhhhhhhh...!! COOL...! Dia sgt2 b'bakat...



Sekarang, other pics No Min Woo yg AKU grab dari google :



 














*macam pompuan tak? hehe..




ekspresi dingin, senyum, sedih, naif, kiut, macho, blur, serius, frust !!
*na neun neomu neomu choahae !!!



Fuhhhh.... penat AKU d sini, hahaha !! bape byk pix AKU letak tok entry kali nih ek..??? x perasan lak.. ikot kan ati, byk laie gmbar yg AKU nak post kn.. haha !! Proposal final project AKU dan koje2 laen tak plak AKU buat.. mmg terbaek lah AKU nih !! Kan..??? kan..?? ngeee...!! AKU nak upload vid kump The Trax tuh, tapi server asek probs je.. mls AKU ~ huhu.. nnt tok entry laen AKU post kn yek.. *kalo AKU egt lorh

Konklusinye, AKU mmg x sgke yg sebenar ea No Min Woo nih AKU da kenal lama.. *bkn scr face to face yek.. hoho !! AKU mmg x sgke yg AMAT SANGAT !! laen kot time AKU tgk dlm vid lagu OST tuh.. dlu mmg hensem, tapi sekarang.. SEMAKIN HENSEM dan COOL..!! Sekian, takat cni yek tok malam ni.. da lpas royan AKU.. haha.. nite, salam !!~

NO MIN WOO, HWAITING..!!! <3


4 comments:

  1. Song Woo Bin atau nama sebenarnya Kim Joon group T-MAX....No Min Woo former member TRAX...T-MAX dgn TRAX adalah group yang berbeza dan mereka bukan bandmate...=) Just nak betulkan fakta......=)

    ReplyDelete
  2. thanks to 'aKu yg sLaLu PuyeNg'.. hehe!! actually, when i post diz entry..i got so xcted..sampai AKU sendri t'silap bc TRAX dgn T-max.. entry melulu.. AKU da cnfirm balik statemnt nih mlm esok nye, tapi AKU mls nak edit balik..hehe!! btw, thanks!! :)

    ReplyDelete
  3. he cute...i like him..hehehe
    *sory mnyibok*

    ReplyDelete
  4. haha.. u're welcome to leave a comment here.. yeah, AKU agree with you !! he's totally cute but more MAN and he got a killer smile ever !!! :)

    ReplyDelete